Härliga Måndag

Måndagar är den dagen jag gillar bäst. Måndagen är den dagen flest personer är på "sin" plats och går att få tag i - måndagar är den dagen då jag har chans att få mest gjort - hela veckan ligger framför mina fötter - härligt. Idag var agendan full - det är månadsavstämning -IGEN! det var ju för tusan just det? löner, fakturor, avstämningar, kassor, växel - ja listan kan göras lång - och vad händer mer - jo fläktarna pajade - fattas ju bara det! men det finns inget jag inte löser - så är det bara!

Förövrigt är det vilodag idag - det blev rensa lite ogräs och städa grillen som kvällsprojekt. Nu börjar jag få mycket i huvudet igen, då är det skönt med en långrunda i morgon för att rensa mitt huvud. Jag kan inte springa med musik, blir nervös då - måste kunna höra allt och bara vara med mina egna tankar.   

Kommentarer

Populära inlägg