KB

Äntligen är det vackra vädret -fast jag är nog den som bryr mig minst om vad det är för väder - det är vad det är, ingen mening att lägga energi på Vädret (det har jag gått kurs för att lära mig)

Gårdagens träning blev helt annat än planerat, hade tänkt mig springa milen, men det blev ett Kettlebells pass som min svägerska och granne höll i, mitt livs första! Jag absolut älskar att testa nya grejer! 
Personlig tränare även här!


Efter det så joggade jag 4 km. Jag trodde att jag skulle få grym träningsvärk och inte kunna gå idag - men jag tror att min jogging blev räddningen. Nu är då frågan hur jag gör idag - De skulle köra ett pass KB idag också, men frågan är om det är så bra när jag ska tävla på fredag - får nog bli en joggingtur ikväll istället. 


Idag har jag 3 datorer på jobbet - lite överkurs kanske ? 

Kommentarer

Populära inlägg