No pain no gain..

Då var tredje loppet avklarat - 5 Km i Baltic midnightrace (fd östersjöloppet) MinTid:23:33 är jag nöjd med, min kollega strax efter på 23;44 detta gav oss placering 12 & 13 i motionsklassen - inte illa alls för  oss nybörjare.
Nöjda och glada - på Mc !!!
 Vi har faktiskt roligt innan, under och efter loppet, alla förberedelser vi delar, alla spekulationer, alla teorier, allt vi läser,, varför motionerar inte alla ?

Jag tog mig en liten 4km nu i kväll mest för att det är osäkert på om jag kommer kunna springa i morgon då vi ska på den årliga utflykten med sambons familj.

Åter till loppet, gick som vanligt ut i ett rasande tempo, löparvännen höll jämna steg upp till ca 2½ km. Jisses vad jagad jag kännde mig sen, men det är enbart därför jag kan springa fort. Mamma kom in på strax efter 29, mycket bra kämmpat. Vi båda vann utlottade priser - inga roliga priser men ändå!

nu läggdax - klockan står på 06:30 i morgon!

Kommentarer

Populära inlägg