Grillkväll

Igår samlade jag ett gäng arbetskollegor (de som kunde) och tog med dem till vårt Hjorthägn för lite grillmys, vädret var fantastiskt, inte ett mygg/knott och humören var på topp = tänk vad trevligt man kan ha med lite korvgrillning såhär en torsdagskväll. Jag gillar när man kan umgår utan att det behöver bli stora projekt, man kan klä sig som man vill, umgås utan "krusiduller" 


Träningsmässigt var det vilodag, för i dag är det dax att springa vårt första gemensamma lopp: startskottet i Kristianstad. Jag har sprungit ett antal smålopp i mina dar, men för min vän tror jag bestämt att det är premiär för dessa "terränglopp" hursomhelt så ska det blir roligt och det är ännu roligare när man har någon att dela det med! 

Igår var Viking med sin farfar på Cirkus vilket var mycket uppskattat av både viking och farfar.



Kommentarer

Populära inlägg