1a loppet

vilken känsla - 1:a loppet avklarat och det gjorde vi med bravur. I vanlig ordning känner man sig inte 100% när det är dags för tävling, man börjar känna efter och leta efter undanflykter till varför det går dåligt, redan innan man sprungit. Min hals började göra ont och jag kände mig nästan febrig.
Men för mig är tävling alltid tävling och när startskottet gick kände jag mig genast pigg, eller jag intalade mig själv att "nu jädra springer du"  24 min senare gick jag i mål med andan i halsen, hela loppet kände jag min kollega flåsande över axeln - jag var jagad, jag sprang som om jag vore jagad!

Efter en lättare besvikelse över att vi inte vunnit några priser på våra nr tröstade vi oss med lösgodis från EKO "Because we're worth it"

nu laddar vi inför milen (gagaga) på lördag i Varberg.
Vila idag, kände mig förvånansvärd pigg i morse, ont i höften bara

Kommentarer

Populära inlägg