Sol- Åska

Idag är vädret som den där låten "dansa -pausa" fast det är Solsken-åska, solsken -åska. Det värsta med åskan är att Svea (min hund) är livrädd, hon skakar, flåsar, viker inte en tum ifrån mina ben, jag tycker synd om henne, jag kan varken se eller höra åskan längre men hon har inte hämtat sig ännu. 

Började med att Jobba frukost, 06:30 var jag på jobbet, för att 72 gäster senare, en hel hög med rapporteringar, ja så är det ju månadslut igen - (tycker det är det ofta) och allt som hör det till, kunna gå från jobbet nöjd och glad. ska inte sticka under stolen med att de 10 jobbtimmarna satt sig på huvudet, vilket gjorde kvällsjoggen på  8 km  lite tyngre än vanligt! 

försöker vara noga att äta något senast 15 minuter efter ett pass (det har jag läst) Just nu är det min müslibar som gäller - den senaste var dock inte lika god som första och det håller ihop SÄMRE!


Idag  har stora rivningen börjat, det är nedanvåningens tur att få en upp piffning, jisses vad förvånad jag blev när jag kom hem ifrån jobbet och 3 väggar var borta - nedanvåningen känns gigantisk - kommer bli bra det här, men nu gäller det att stålsätta sig för det kommer vara en stor byggarbetsplats i flera månader! 

nu mat! 

Kommentarer

Populära inlägg