Bleachers

När jag tränade under collegetiden körde vi "bleachers" en gång i veckan, dvs - läktare! Idag upplevde jag med min vän flashbacks till den tiden, Vi styrde bilen mot stan, parkerade & lämnade Viking hos svärmor sedan joggade vi ca 2 km körde "trappträning" på fotbollsplanen::
Rätt upp x 10
Varannan x 8
Hopp upp x 8
Enben hopp x 8
Varnnanhopp x 8
Utfall
För att sedan avsluta med jogg 1½km.
Mycket roligt att träna ihop - egentid på hög nivå.Solen strålade under hela dagen, härligt tycker jag. Senare på kvällen bjöds det på ridtur igen (så även igår kväll) med tjejerna "nextdoor", vi var ett härligt gäng på 5 personer.

Eftersom vår frys stått på glänt under vår minisemester bjöd vi in grannarna på grillkväll för att rädda det kött som gick att räddas, detta var mycket uppskattat och som vanligt blev faten länsade.

I morgon vill jag jogga en runda - är laddad för detta, återstår att se hur och när jag kan få till detta!

nu sängen !

Kommentarer

Populära inlägg