Bättre

...men inte helt bra, pratade med en mycket rutinerad löpare igår - han avrådde verkligen från löpning /träning vid feber, halsont odyl - det kan nog de flesta dock gå i god för. Nu är det dock så att jag mår så pass ok att jag givetvis kommer att starta i morgon, jag hoppas - hoppas - hoppas- på en ännu bättre morgon dag - keep your fingers crossed for me! Jag har börjat övertala min kropp (främst hjärna) att det är bra att jag vilat i en hel vecka, kommer vara såååååå pigg i benen,, eller,, som min far sa "det märker du snabbt efter några km",,,gaaa

Det är kul det här med media, helt plötsligt har folk något att prata med mig om -"såg dig i tidningen..." och sen är snacket igång med allt ifrån hotell, löpning till barn och New York,, ja i just Love it!

Var ute hos min forna kollega och hälsa på under lunchen, äntligen börjar hon hitta formen igen - hon sprudlade av idéer och vi spånade högt o lågt - vi har stora grejer på G nu" Håll i hatten för snart kommer det något stort igen, fast om det är fler än vi som fattar det är den stora frågan ? DEt är ofta jag har ånga bra idéer, saker, projekt som i mitt huvud är hur bra som helst men när jag sedan ska få ut det - tycks inte många förstå möjligheterna, de ser inte den "stora bilden" men det är tur jag har två vapen dragare som förstår mig!

Kommentarer

Populära inlägg