Sköna söndag

Startade dagen med lite hederligt trädgårdsarbete med familjen, buskar skulle klippas, träd skulle kapas ect- ja det tar liksom inte slut det gör förövrigt inte idéerna på vad man kan göra med trädgården heller - planerna är många det som begränsar oss är tid (och lite resurser). 

Efter några timmar begav sig herrarna i familjen på en liten 4-hjulnig tur, då såg jag min chans att springa. Hade laddat för lång lopp länge och idag var det dax,12 km stannade Gps på. Det regnade hela rundan dock inte sådär piskande utan behagligt regn - tack för det! Jag brukar vara avundsjuk på min löpvän som hela tiden säger hur "lätt det känns" och jag har inte kännt av denna "lätthet" tidigare, men idag måste jag säga att de 12 km kändes lätta. 
Den osminkade sanningen - Trött och Glad!

I morgon är det  Business as usual - och det ska bli härligt Jag gillar att jobba och jag älskar mitt jobb, låter nästan lite äckligt va? men så är det, skyll er själva om ni inte känner samma för ert arbete! 

  

Kommentarer

Populära inlägg