Hemma igen

Lunchen blev en fantastisk högrevs burgare, jag är svag för riktigt goda burgare! Vitemölla badhotell var ett gulligt litet ställe med 10 rum + 4 lägenheter men jag gissar på att det är köket de är mest kända för och lever av, white guide diplomen prydde så fint väggarna.

Mätta och belåtna tog vi lite shopping i Kivik, musteriet och så lyckades jag få igenom ett stopp på "stärkan" vilket är en inrednings outlet. Jag vet dock inte om 2 kökshanddukar räknas som shopping, men ändå! Ett depåstopp till skulle det bli och det i Karlshamn, Svärmor levererade sin del av bröllopsuppgifterna gästerna blev tilldelade för ett år sedan och vi fick en riktigt fin flaska vin som kan lagras så även jag kan få ta del av den. Vi passade även på att besöka Brasseriet för att äta efterrätt vilket är 2a gången denna veckan - de tror att det är jag som har gravid cravings när det egentligen är Andreas som har brulépudding begär. 


Avslutar med ytterligare en blid från vår bröllopsdag i New York. Vi har så många fina bilder tack vare vår fotograf Agaton Ström vilken jag varmt kan rekommendera.  Dessa "mitt i gatan" bilder var verkligen "UT-PUSSAS- TILLBAKA" det var inte många sekunder det handlade om. 
Jag tyckte det var så roligt att gå runt Manhattan så här, många som lyckönskade oss, vi fick fina kommentarer och blickar - Dock ska det tilläggas att det var en extremt varmt dag och Andreas var helt tyst nästa hela tiden då han enbart fokuserade på att andas lugnt för att inte svettas för mycket. 

Idag är det alltså inget nytt på bebisfronten! 


Kommentarer

Populära inlägg