Bakmaskin och väder

Gårdagen flöt på enligt plan: uppfarten blev rensad, efter det blev det inte bara en utan två bonus sysslor, det första var att maken kom hem med en lite förtidig bröllopspresent i form av en bakmaskin som kan det mesta denna skall testas idag! Nr två var middag hos mamma det var grillat på menyn och jag kan säga att denna grillningen slog den dagen innan.

Idag ska resterande gräsmattor klippas och de där blommorna till framsidan inhandlas sen är det styrelsemöte i kväll, mitt första i denna förening och makens första som ordförande (i denna förening) Får se hur mycket tid och engagemang jag kan lägga under året, det hänger mycket på  vad det är för bebis som tittar ut. Just nu är det inga tecken på att det ska hända något alls i en när framtid, nu har jag gått ifrån att tro att jag får tidigare än BF till att tro att det kommer bli precis som sist dvs att inget händer!! Att jag får gå så här i 2 veckor till och bara vänta och tillslut åka in för att sättas igång. Blöjtårtan nedan får bli intakt ett tag till.  

Tårta, utan kalorier! 
Är det något som fyller Facebook och tv nu så är det den eviga längtan efter sommaren och värmen vilket i år lyser med sin frånvaro! Jag tycker det är skönt med det lite svalare klimatet och är varm som jag är. Min strand kropp lyser också med sin frånvaro 2015.
Det enda anledningen jag hade önskat lite mer värme är för barnens skull, att de hade velat kunna bada mer men annars är detta tipp topp!


Kommentarer

Populära inlägg