Bröllopsdag

1år som äkta makar! Jag erkänner att jag gärna hade varit i New York även detta året för att fira denna dag, dock tillåter inte flygen det i mitt tillstånd och att föda i USA låter jätte dyrt. Vi får sattsa på att åka dit om ytterligare ett år, och året efter det och året efter det och,,,, ja ni fattar!

Klass 1 varning på vädret denna dag, men vad gör väl det när dagen skall spenderas mestadels i bilen. Gps ställdes in mot Skåne och diverse stopp, större bil skulle spanas på, absolut ingen sysselsättning jag prioriterar men det gäller ju att ge & ta i ett lyckat äktenskap. Vi behöver en 6+ sitsig bil och de växer minsann inte på träd (och nej jag vägrar buss) jag har snöat in mig på Land Rover  Andreas är dock mer praktisk och tycker en multivan vore kalas - vi får väl se! 

Efter 3 bilhallar landade vi nu på Vitemölla Badhotell för lunch. 


Kommentarer

Populära inlägg