Trädgårdsarbete

Så här har denna dagens väntande sett ut: 
Jag har roat mig med en promenad (läs vanka)  till Makens företag dels för att få luncha med denna trevliga man men också för att uträtta lite jobb grejer som krävde skrivare & scaner. Efter detta tog jag tag i en liten del av vår 5000m2 trädgård, Jag är inte road av trädgårdsarbete men jag tycker om när det är ordning och jag tycker om att göra "något"  hela tiden - detta arbete får fortsätta i morgon!


Man kan tro att det är smidigt med plattor - men det kommer upp objudna växter imellan som bara måste bort! Hann även med  klippning av 2 gräsmattor (vi har 5) idag, Detta arbete uppskattas inte av Zeke (bebisen) det kan vara att han ogillar ljuset eller så är det skumpandet?  

Nu är det dags att svira om för att åka och avnjuta Grill buffé på fantastiska Eriksberg med bror och hans sambo.

När vi var där sist så hade de en fantastisk god (alkoholfri) drink på jordgubbar och fläder,,, 3 sådan till mig idag tack! 


    

Kommentarer

Populära inlägg