Dagen D

Jaha då var dagen här -BF! Och vad har hänt? Inte ett smack, precis som förra gången. Jag roar mig med att försöka underhålla barnen om dagarna vilket inte kräver speciellt mycket av mig då de sköter detta bra själva. Jag skulle gärna ta dem till barnensgård eller simhallen men där känner jag lite begränsningar i att de inte kan simma och min mobilitet just nu inte är den bästa. Igår fick de ett tält, vilket var en given succé fram till att det började åska, då kom de in kvickare än kvickast. Idag är solen framme så vi passar på att inta lekplatsen


Igår kväll fick jag panik av tanken på att jag knappt varit utanför dörrarna under dagen så vi tog och gick en runda, eller 2sprang 1gick och jag vankade. Vi upptäckte skogens guld på vår tur och tillslut kunde jag inte motstå att plocka dem och det blev till en kvälls macka. 



Kommentarer

Populära inlägg