Vilken energi!

Min minsta har energi till tusen, kan inte vara still, myror i brallan och ska underhållas HELA tiden, vad hände med att sitta och mysa? I kväll var jag på föräldraråd på Vikings dagis (Jepp vi får säga dagis!) och då maken jobbar fick Zeke snällt följa med, jisses vilken pärs, värsta träningspasset för mig, inte konstigt att jag går ner i vikt! Då har vi redan varit duktiga innan idag och gått en lång promenad. Ibland undrar jag om det är något som är fel då Zeke verkligen känns överaktiv, men så får jag höra "så var hen också" osv,,.. Och då blir jag lite lugnare. Jag tror att Viking var ganska aktiv också, men så här mycket, man glömmer fort, för fort. 

Zeke älskar djur, han blir glad hela han, idag har han hälsat på finaste hunden som finns; Svea! Jag mår bra av att se att hon mår så bra.


Innan promenixen invigde vi (Sveas matte och "syster") Vägga rökeri gör säsongen, delikat och en mycket trevlig lunch må jag säga. Nu när Zeke börjat äta väljer jag mat så även han kan smaka, idag blev det mos och ärtor för honom (samt pasta & mango på burk)



Kommentarer

Populära inlägg