Pannben & högrev

Lyssnade på en ny podd idag : 


Kännde inte till denna kvinnan innan men hon måste ha ett fantastiskt psyke, hon har världsrekord i både 12h samt 48h löppass, hur galet är inte det? Tänk att Springa två dygn i sträck, det kräver lite pannben det. Jag blev genast inspererad att springa långt, måste försöka få in det i veckan. Planen är att testa jogga med vagnen, så slipper jag vara beroende av barnpassning, å andra sidan är ensamheten en av de sakerna jag uppskattar med att få ut på en tur. Att träna, duscha och i bland även toalettbesök (om jag har tur) är de saker jag känner att jag som mamma lagligt får ta mig tid till att ibland utföra själv, notera ibland och om tillfälle ges. 

Podden lyssnade jag på under min promenad idag, utöver detta har vi varit på hockey, lämnat saker hos brosan nyligen avslutade vi med middag på Terrassen. Nu är jag mer än mätt och belåten, festade även till det med ett glas vin såhär på en söndag 


Zeke åt duchessepotatis och högrev, jag åt burgaren och Andreas tog "plankan" vi slog även till med creme brule till efterrätt, allt var verkligen gott och köttet perfekt stekt.

Kommentarer

Populära inlägg