Kass dag

Idag gjorde jag det, jag ringde sjukvårdsupplysningen, väntade 1h och 23 min och hör å häpna damen var trevlig och tillmötesgående! Resultatet av samtalet blev att jag måste på måndag boka tid till barnläkaren för vidare utredning av Zekes hud samt en tripp till Karlshamn för besök på Apoteket. 

Mitt hjärta är krossat och psyktbrytet är nära nu när Zeke är sjuk, hemskt när man inte kan göra mer än trösta. I natt sov jag inte alls, jag satt upp med Zeke i famnen. Andreas steg upp 06:30 och då tog han honom och jag sov till ca 10:30. 

Värst just nu är eksemen, de är hemska, det måste klia, svida och vara obekvämt, tänk att inte kunna berätta för oss vad som för ont eller är obekvämt. Vet att jag skrev att jag skulle vara possitiv men just nu är det svårt, finns inget värre än när ens barn är sjukt. 

Kommentarer

Populära inlägg