Halvhjärtad träning

Just hemkommen efter en halvhjärtad insatts på gymet, motivationen var inte på topp men jag gjorde mina 30 min sen duschade (det bästa av allt). Nu när jag varit hemma med sjuk bebis i 3dagar är det guld värt att bara komma utanför dörren lite. Zeke är aningens bättre idag men inte alls sitt vanliga jag. Febern har gått ner lite och ibland är det glada humöret tillbaka men fortfarande slö, trött, gnällig.  


Lillemannen, sitter helt stilla i mitt knä om dagarna och det är minsann inte likt honom alls. 

Måste erkänna att jag på vägen hem ifrån motiva stannade på direkten, maken behövde muntas upp så han fick en schweizernöt och jag tog en Snapple, vilket var som balsam för smaklökarna, ack så onyttigt - i Know!! På direkten är de alltid så trevliga  stor eloge för det då det inte alls är en självklarhet idag - en butik/affär med trevlig personal. Det är ganska lite som gör skillnaden, ett extra glatt "hej" eller en önskan om en bra dag eller bara den där lilla extra lyhördheten. 



Kommentarer

Populära inlägg