Vår

Nu är Zeke mycket bättre, fick komma till barnläkaren i måndags och fick ytterligare en kräm, han tyckte att vi fått rätt hjälp av läkaren i söndags - skönt. Zeke svara som sagt bra på medicinen och eksemen lägger sig sakta med säkert, det skönaste är att klådan avtagit. 

Idag har jag gett mig in på nya marker, odling i pallkrage - vad blir det av detta tross ? 



De älsta barnen ska få hjälpa till med att plantera och skörda, antar att luka ligger på mig! 

En härlig dag, Zeke sover ute 

Jag dricker kaffe och väntar på att hämta Viking igen. Viking går på dagis 8:45-13:45 tre dagar i veckan när han är oss mig, idag var det tydligen skollov i Sölvesborg och då får han egentligen inte vara där, detta har jag missat helt (inte informerad känner jag). Fröken var inte sen med att informera mig om detta! 



Kommentarer

Populära inlägg