Varm som en kamin och Oik

Zeke har nu haft två nätter med feber, han är varm som en kamin, sover enbart om jag håller honom i famnen. I natt har vi hängt i soffan HELA natten, jag har tröstat, vyshat, bytt blöja, gett vatten och alvedon. När ens barn är sjuk tänker man inte lika mycket på ens egen sömn (brist), det kan kvitta bara han blir bra snart. 
Vet fortfarande inte om det är tänderna som är på G ? 

Här är en bild på två trötta : 

Andreas har fått lämna och hämta de andra barnen då jag inte mäktat med att ta ut honom i bilen i detta skick. 


Dagen innan Zekes feber bröt ut var vi på hockey med morfar (min pappa alltså) för första gången någonsin fick vi köa in i hallen, vilket vi gladeligen gjorde. Det var nästan 1200 pers i hallen och det har jag aldrig varit med om innan, kul ! Det hade varit lite enklare för klubben om detta hade varit en standard istället för undantag. 


Inte nog med detta fantastiska publikantal utan dagen till ära kammade jag även hem halva potten just denna dag - härligt tillskott till föräldrarpenningen. 


Kommentarer

Populära inlägg