Lördag!!!

Nu var det längesedan jag skrev något, det är inte att jag inte har något att skriva om, i denna hjärnan kokar det nästan alltid över! Ibland finner jag ingen tid att skriva, dagarna rusar iväg och när jag väl fått lillfisen att sova vill jag själv inget annat än just sova. Ibland är det så att jag har tänkt ut något att skriva men när jag väl ska till att knappra ihop det här på mobilen så kommer det inte ut som jag tänkt och ibland har jag helt enkelt ingen lust! 

I skrivandets stund är jag svettig, trött men nöjd över min 4km jogging runda. 
Nedan: asics skor, Nike tjock löpartröja, craft thights och naturligtvis har jag en reflexväst min är från New balance (vagnen var inte med på rundan) 

Blött om fötterna var det och mycket trafik, vilket är den enda nackdelen med att bo här - stora vägen! Idag var det snälla bilister ute som gav mig plats, det uppskattas och vad som var ännu bättre var att det var inte en enda lastbil ute. 

Jag önskar mig fortfarande en cykelväg här ute, den behöver bara vara ca 800 meter lång för efter det kan vi svänga in på vilshultsvägen. Så om någon politiker läser här kan ni väl skriva in det lite snabbt i budgeten för 2016! Så det slipper se ut så här när vi går med vagnen, 


Jag har skrivit detta innan så ni kanske har fått med det i budgeten redan? Jag önskar att barnen kan cykla själva till skola och kompisar i framtiden! Våra grannar som nu är pensionärer har också slutat cykla på grund av att vägen numera är så hårt trafikerad. Våra andra grannar som inte har körkort måste cykla in till affären och ärenden ibland, det har hänt att jag fått handla åt henne då is och snö kommit "ivägen". Nog om detta! 


Julafton var fin och mysig 

Vi spelade, åt god mat i flera omgångar, kollade Kalle, fick julklappar, målade tavla och hade det mysigt. 





Idag är det hockeydax lite senare! 



Kommentarer

Populära inlägg