Jag önskar mig ....

All i what for Christmas is... En natts sömn, eller åtminstone 4-5 h. Just nu sover Zeke katastrofalt dåligt, slocknar vid 20:00 men vaknar vid 22:30 och efter det är det varje timme! Han är inte vaken långa stunder utan sommar om vid bröstet, så det är upp, ner, upp, ner, upp hela natten zzzzzzz 

Tur han är så söt. 

När han var två månader var han så duktig och sov från 20 - 02:30, sen 3 h till osv,  då är det lätt att ha bebis. Nu börjar ju genast mitt huvud snurra på metoder och "vad är fel" trivs han inte i sin korg? Är han inte mätt? Ska jag ge honom ersättning, ska jag ställa ut hans korg utanför sovrummet (hallen?) ska han ha eget rum, väcker vi honom? Eller är det bara en tillväxtfas som bara är att härda ut ? 

Han sover inte långa stunder på dagarna heller Max 30 min x 3-4 gånger på en dag. 

Kommentarer

Populära inlägg