Helgen

Efter en tråkigt kommentar tappade jag lusten att skriva, märkligt det där, har fått massor med positiva vilka värmer, peppar och är glädjande så får jag en negativ och då kommer "blä" "whats the point" känslor fram. Nu är jag dock mer hårdhudad än så och låter det inte förstöra för mig mer än så här. Jag tänker som så; att även denna person har tagit sig tiden att läsa min blogg, hoppas hen fortsätter med det. 

Hur som helst, en helg till har gått. Den årliga Glöggfesten hos mamma har gått av stapeln, lite mindre folk men lika trevligt och framförallt välsmakande som vanligt. Vi var ett barn kort i helgen då älsta barnet for till Grand Canaria med sin mamma, härligt, vi hoppas på mycket sol och bad för dem och svärmor med respektive som också är där. 


Sen har jag inte rapporterat för er att vi nu utökat familjen med en efterlängtad XC90 - inte den nya - bäst att skriva det då en del redan tror jag har den efter att vi  lånat denna skönhet några dagar tidigare i år. 

Nu kan vi åka hela familjen utan problem OCH ha med vagnen, härligt! 


Har pysslat lite, klippt, vikt och skapat stjärnor i äkta koppar, vasst som tusan och väldigt skört men vackert (på håll) 


Viking ville testa om Zeke lyfte om han höll i ballongerna, de två helium ballongerna som fortfarande var kvar efter Zekes namngivning, men experiment misslyckades. Dessa ballonger har underhållit och överlevt barnen i 2 veckor tills de i helgen mötte sina övermän då Viking och Wille spelade innebandy med dem. 

Kommentarer

Populära inlägg