Fab Friday

Hag har haft En bra fredag, vad innebär de då ? 
Vaknade vid sex tiden, fix och morgon trix innan jag Lämnade av Viking för en utflykt med sin pappa, bilen styrde för dagen mot Karlskrona. Härlig vårluft idag! En bra jobbdag, fick mycket uträttat  och avklarat, härlig fredags stämning med kollegorna som var på plats. Dagen till ära skulle det husera bröllop i våra vackra lokaler, vilket gör att lyckan hos våra gäster är på topp med lite extra lycko feeling. 

Jag hade lite olika möten, med nya människor, någon jag just lärt känna och med gamla kära bekanta, härlig mix idag. Planer skapas och idéerna är många. 

Jag känner även ett lugn i kroppen när jag som idag vet att barnen blir hämtade, jag behöver alltså inte stressa hem till en viss tid utan jag kan göra klart det jag ska och inte oroa mig för barnen, otroligt skön kännsla. 



En lugn kväll för att vara "barn fredag" får runda av en härlig  fredag. 




Kommentarer

Populära inlägg