En grej för mycket


Uppe i varv så det slår stjärnor om det. Jag erkänner, det är lite mycket just nu, ständig huvudvärk, fel mat, mycket kaffe och skräpmat, dåligt med träning på det, vips så är det en negativ spiral! När jag nu skriver detta ser jag ju hur negativt det låter och det passar ju inte alls med min egen självbild! Tusan! Jag vill vara glad, pigg, nöjd,  känna att det är mycket men det är ok, att jag har "koll". Jag inser att jag ändrar "mindset" fort och minsta sak kan få mig att tycka att nu är detta inte kul längre, och det är ett tydligt tecken på att det är en grej för mycket, men jag bara tuggar på Med ALLT, att säga nej är något jag ska bli bättre på.  Att välja själv är också något som är viktigt, inte göra saker för att andra tror att du vill det och då på något vis bli påtvingad saker. 

Nu är det jag som tar tag i saker, i morgon, jag VET man ska inte skuta upp saker men just nu tänker jag inte ut å springa eller ändra kosten, nu ska jag sova. 

Kommentarer

Populära inlägg