Ops I did IT again

Jag har gjort det igen! Fått hela planet att vänta på mig, idag vet jag inte vad jag tänkte på, hade ingen tanke på att jag borde vara på plats 30 mini innan och att bordningen stänger 15-20 min innan. Jag parkerade i lugn och ro vid tio över sex och fattade inte varför jag var helt själv vid säkerhetskontrollen - "ska du med SAS?" -"ja" - "vi har ju just stängt bordningen" gaaaaa vad tänkte jag med ? Divalater? Nej helt väck bara, trött, väggen nära nu...

Fick hjärtat i maggropen i de 4min det tog för att öppna systemet så jag senare kunde springa de få meterna ut till planet. 

Hoppas resten av dagen flyter på lite bättre, jag är Stockholm och här är det massor med snö


Zeke sover så dåligt, vet inte hur jag ska få bukt med det, det är ganska knäckande att sova 1-2h när man har en lång jobbdag framförsig, jag gör som jag gjort de sista 15 månaderna, lever på hoppet att nästa natt blir bättre. Viking var lika dålig på att sova, han sov inte ordentligt förren han var 3 år, men han var inte i närheten av så aktiv som Zeke är på nätterna. När barnen blir tonåringar ska jag terrorisera dem med att väcka dem mitt i natten och stiga upp kl 5, dåär  det "pay back time" 

Tur att han är så söt så han kommer undan med allt. 



Kommentarer

Populära inlägg