By by 2016

Då var timmarna som är kvar på 2016 lätträknade, helt galet, var tog de senaste 365 dagarn vägen? Vad har vi egentligen gjort det senaste året, det är tur jag tar lite bilder då och då, annars hade jag aldrig kommit ihåg alla fina minnen, märkligt det där, jag minns allt vad som sägs, namn och ansikten men att minnas vad jag gjort är svårare. 

Jag passade på att åka in till Olofström innan idag för att titta på starten på årets Sylvesterloppe, just det - titta(!) varför sprang jag inte ? Den frågan ställde jag mig också när jag stog där och såg alla duktiga människor och visste hur bra de kommer må när loppet väl är över! 


Jag passade istället på att gå och köpa nya löparthights på Intersport då jag räknar med att ta igen det missade loppet i morgon, jag passade även på att köpa en förlovningspresent till Andreas då det idag var 3 år sedan han friade på just denna dag.

Här är alla trollen från förra året; 

2016 har gett mycket och jag är så tacksamma för vi har fått vara friska. Att vi får vara friska är min högsta önskan lnför 2017 också. Det kommer även komma en del nya människor till världen under nästa år, dessa ser jag framemot att få lära känna. Jag hoppas på bröllop, barndop och andra festligheter. 


Jag har som mål att vi ska bli bättre på att ta ledigt och göra saker med familjen, detta året var vi på Mallis i 4 dagar, jag vet, det är inte fy skam det heller och jag är så nöjd över de dagar vi kom iväg, men lite längre hade inte skadat eller fler trippat. 



Jag önskar att jag får se, känna, dofta och njuta av gatorna i New York någon gång under detta nya år, hadr varit magiskt (om så bara i 4 dagar) 



Gott nytt 2017 

Tänk att kidsen blir : 
Tindra 10 år
Viking 7 år
William 4 år 
Zeke 2 år 

Och jag 35 !!!!!  Gaaaaaaaa 






Kommentarer

Populära inlägg