Lördag

Haft en fin lördag, det bästa med helgen är att jag får sova, sova lite längre, jag brukar dock bara ha samvete att ligga till kl 09:30 sen vet jag att ungarna börjar bli rastlösa och jag får dåligt samvete av att "jag ligger o drar mig". 
Det näst bästa med helg är att få äta frukost tilsammans med familjen, ok det kanske inte precis är lugnt och skönt men min kaffe och macka smakar ljuvligt, och JA jag är riktigt bortskämd när det gäller frukost, i veckorna äter jag hotellfrukost- varje dag! På helgen gör min man kaffe till mig och roddar med frullen. 

Vardag; 
Helg: 


Vidare har vi varit på visning, ätigt lunch på terrassen, huggt två julgranar, storhandlat och avslutade med middag med vänner, en bra dag en mycket bra dag ! 


Barnen har varit helt galna som vanligt, när de tre äldsta kommer ihop sig så går vetter ut! Det brottas, jagas, skriks, retas, springs  om vartannat hela tiden, 

Är lite orolig för mini, han är jättevarm, håller tummar å tår för att han inte ska bli sjuk. 

Kommentarer

Populära inlägg