När kroppen säger stopp!

I onsdags kännde jag mig lite lustig i kroppen, men tänkte att det är nog bara trötthet. Hade ett personalmöte på eftermiddagen och efter det körde jag till Karlshamn för att hämta min nylagade bil.  Dagen till ära hade jag en hyrbil -xc70, trevlig bil det också men jag står fast vid att xc90 är den bästa bilen. 



Jag hann inte så mycket mer än att komma hem förren jag fick springa på toaletten och ja det mesta kom upp om jag säger så. Jag har åkt på maginfluensan, jag avskyr allt som har med kräk, feber och sjukdomar att göra! 
Men just nu är det extra sorglig gör jag skulle träffa mina fina kollegor idag och några före detta kollegor, vilket jag sett fram emot länge, men nepp ödet ville annorlunda det är riktigt surt för några av dem har jag inte sett på väldigt läge och inga jag kommer springa på. 

Det är inte bara jag som har magproblem utan också Zeke, dock är han inte seg eller medtagen på annat sätt vilket är skönt för honom men det här med att ta hand om barn när jag själv helst vill ligga i fosterställning och sova är inte helt kul! 


Det är heller inte helt lätt att koppla av när  telefonen plingar och ringer om vart annat, har massor med mail att svara på, hoppas jag mår lite bättre i morgon. 

Kommentarer

Populära inlägg