Flyg

Blir knäpp, skrev ett inlägg och "poff" så försvann det. 

Det här med flygplatser är lite speciellt tycker jag, där står liksom tiden still. När man är på flygplatsen så finns det inget annat att göra än att fördriva tiden med mat, shopping, telefonen eller kanske en tidning, allt handlar om att vänta, kan vara skönt ibland. Att vara ensam på flygplatser är lite sådär, minns när jag flög till och från New York några gånger, det var lite ensamt och alltid lite ångest laddat, ville jag vara för eller här ? Jo-jo Living! 


Som jag längtar efter att kunna åka till New York, kan, kan jag väl men när?

Nu har jag lämnat ett mysigt Stockholm och Gamla Stan för att åter bege mig till Blekinge, hade gärna stannat och shoppat lite, strosat, bott över men det går inga flyg hem på lördagar och då blir det helt plötsligt att helt projekt.



 

Kommentarer

Populära inlägg