Kaladax och löptur

Idag har vi firat att Zeke fyller ett (på tisdag) jisses så fina presenter han fick och va mysigt att så många ville/kunde komma.

Finskjortan på!


Det var fullrulle och det är härligt att ha folk hemma, massor med ungar som busar, skratt och så blir det naturligtvis också lite gråt,,, just när allt är som roligast, men det hör liksom till. 



Jag lyckads få in en liten 6km runda innan kalaset, gick ok i 5:45 tempo och det hade jag kunnat få ner ytterligare, men det är svårt att pressa sig själv när man är ute ensam. Unnade mig tom att ta kort, vilket egentligen är otänkbart, då jag inte vill ha störmoment, stannar inte äns och knyter skorna om de går upp! 


Det är fantastiskt härligt att det börjar bli höst i luften (förlåt alla sommar älskare) älskar höstluft och höstfärger. Idag körde jag färgglatt och matchat thigtsen med naturen - ljungen! 







Kommentarer

Populära inlägg