Ändrar färg

Foten (o knät) blir förvisso bättre och bättre men det ser inte så trevligt ut just nu, knät tänker jag inte äns visa men foten ser ut så här, blå och svullen : 


Viking tycker att jag aldrig mer ska springa och nu har han verkligen fått "vatten på sin kvarn" att det är farligt att motionera, pedagogiskt försöker jag övertyga honom att det är större chans att det gör nytta än tvärtom. 

Viking har sovit över hos mormor i natt, det är något jag vet att han uppskattar och njuter av. Just nu börjar det bli lite bråkigt på syskonfronten och jag tror att det är slut på den fredliga tiden på sisådär 10 år. Det är sorgligt men väntat, vi har verkligen varit förskonade mot syskonbråk och haft En harmonisk vardag på den fronten men som sagt är det slut på det nu.

Den lilla förenar dock, ingen kan vara irriterad på mini man.






Kommentarer

Populära inlägg