2kg plus

Blev en kvällstur på 8km idag och det känndes segt minsann, hade dock en bättre snitttid än på väldigt länge. Jag känner mig lite "plufsigare" än vanligt just nu, har gått upp 2 kg sedan jag slutade amma och har mer vätska i kroppen än vanligt, kan inte minnas om det var så efter Viking också. 
Att slutat amma är på många sätt skönt men också en epok som nu är över för gott, lite sorgligt också alltså! En fördel jag har haft med amningen var just den höga ämnesomsättningen, känndes som jag kunde äta vad som och ändå gå ner mina gravid kg. Nu är det andra tider "normala" tider och jag borde lägga om taktiken, dvs tänka på vad jag äter, är dock inte riktigt laddad för det ännu, jag joggar 3-4 gånger i veckan och någonstans känner jag att det "borde räcka". 


Här ovan äter Zeke boysenbär hos morfar, han är tokig i dem och jag kan säga att hela han var rosafärgad efter någon minut. 


Det har äntligen släppt för V och cyklingen, nu kan han hänga på Tindra och de cyklar massor, helst för att prata/ störa grannarna så mycket som 
möjligt, nu har vi snälla grannar så de uppskattar de små besöken av alla mini människor. 



Kommentarer

Populära inlägg