Mot 2 mil

Denna veckan ska jag jogga 2 mil totalt och få till ett pass med släggkasting. Check på 4,5 km idag! känner mig ganska tung och ohälsosam just nu, enbart mitt eget fel spklart, jag har proppat i mig, frallor, läsk, burgare, efterrätter och för lite motion på det! Ska försöka få in lite bra vanor igen, försöka,, absolut,,,lovar,,, en dag i taget. Jag och långsiktighet är kanske inte den bästa kombon men jag ska försöka. 



Lite för mycket av detta (bilden) är "lätt hänt" ost, kex, tryffelost, sylt, chips, räkor, aioli, just detta på bilden var lördagens förrätt hos goda vänner i Boastad utanför Älmhult, och jag skulle nog kunna äta fortfarande, så ruggit gott!  15,5 mil kvar denna veckan och det måste in på max 3 pass till. Jag tänker mig att det vore nice med en mil runda en dag och sen är det "bara" 5,5 kvar - så ok kanske jag får in det på 2 turer till plus ett pass teknik = 3 pass till, det ska jag kunna få till  
  


Kommentarer

Populära inlägg