Ljuvlig helg ink SM guld 

Perfekt väder denna helg, hösten är på intåg med kraft, kantareller, Ljung och rönnbär. Luften är klar, krispig man kan fortfarande gå halvt sommarklädd men ta på sig en tjocktröja framåt kvällen - lovely. 

I helgen var det veteran SM, jag har förberett mig inför detta ganska länge, tränat på bra och resultatet blev att jag vann! Satt fint ska jag villigt erkänna. Att fortfarande kunna, att träna och se resultat. Nästa år byter jag klass då hamnar jag upp i K40. 

Idag har varit en ljuvlig dag, helt i min smak. Inget planerat och härligt väder. Sovmorgon, frukost och löptur på det fick starta dagen. Bäst var nog ändå att få alla i familjen att gå en runda på 5 km, det är inte ofta det händer och när det händer är det inte helt gnällfritt men idag var det ändå ljuvligt. Jag tog det som en födelsedagspresent, lite tidig men ändå. 

 


Kommentarer

Populära inlägg