13 km kvar

 Igår var ju Lillemans dag, han bestämde att vi skulle äta tårta till frukost och sen åka och bada, då gjorde vi så! Vi åkte till Vattenpalatset kaskad i Tingsryd, och et såg exakt ut som när jag var liten. Vi var alltid på kaskad med skolan och som sagt inte en grej har förändrats. Viking och Zeke verkade gilla det, efter 2h var det nog (det är ju inte så stort) då blev det fika på Börjes (det hade inte Zeke valt, men jag och Viking tyckte det var kul) där kaffet kostar 1,5 Sek, bara det är ju kul! 



Saker börjar sakta sakta bli som vanligt igen och igår körde vi igång träningen för ungdomarna i Kyrkhult.  Jag körde upp tidigare för att hinna med min egen träning innan vi drar igång, jag kan inte kasta slägga när det är 15 barn som springer runt. Det blev 3,5 km jogg som uppvärmning, sen mina 15 släggkast innan de började ploppa in en efter en. Sen blev den 3,5 km jogg igen och Diskus träning med 5 av ungdomarna. 


Av mina mål denna veckan har jag då alltså kvar 13 km löpning och ett till teknikpass. 




Kommentarer

Populära inlägg