Flow, födelsedag och examen

 Vilken dag, vilken helg och vilket flow! Idag fyller jag år, 39 år och jag har haft en fin fin dag utan att alls göra något speciellt. För ett tag sedan skrev jag om att jag tycker det är något som skaver och jag inte kände något flow i livet, nästan lite ångest känslor som bubblade. På samma sätt jag tycker att man ska våga säga när livet inte är toppen tycker jag man ska säga när det är fantastiskt, mina nya stackars kollegor på IKEA måste tro att jag är "aningen för mycket" och att jag måste överdriva när de idag frågade hur jag mår och jag säger "helt fantastiskt". Jag är just nu på en bra plats och haft ett grymt flow de sista dagarna. 

Det är ett klimat jag älskar ute, jag vann Sm guld på veteran sm i helgen, hade en härlig tävling. I söndags fick vi, håll i hatten, ut hela familjen på promenad, det är de där små grejerna jag tycker är härligt. Nu tyckte barnen det inte alls var härligt och det var gnäll fritt i ca 3 km och de två sista var enligt dem det värsta i deras liv, men jag uppskattade det jättemycket. 





Idag fyller jag år och jag kunde inte önska mig mer än jag har just nu! kan det vara en slump eller är det en anledning att jag nu börjat på mitt kost och tränings program med min nya PT ? Oavsett så går det bra och jag mår bra, peppad och glad! Jag har bara hålt på en vecka så än kan jag inte stoltsera med några resultat, men det återkommer jag om.  

Som om inte allt detta vore nog så klarade jag dagen till ära även det sista momentet på Jägarexamen, den där nedrans älgbanan som jag brottats med ett tag nu - vilken timing och vilken känsla. 

just nu är livet toppen - kan det få vara så lite nu ? 




 

Kommentarer

Populära inlägg