Harmoni!

Nu känns allt nästan för bra för att vara sant, jag känner inre harmoni, ett lugn men samtidigt sjukt peppad på livet och har projekt på G - Kul och härligt ? ja visst, men samtidigt så blir jag då rädd! Rädd för att så fort jag skrivit dessa orden följer säkert 7 års olycka, eller ordspråket " en olycka kommer sällan ensam". Saker tenderar att inte få vara bra speciellt länge innan ett nytt orosmoln kommer, det är som livet säger " nu får du inte ha det för bra, ta lite skit också, det ska inte vara för enkelt hurududu". Ja vi får väl se, eller om jag ska få ha lite flow ett tag, vore ju nice! 

Idag har det varit strategidag på jobbet, kul och utmanande samtidigt. kvällen spenderades med 12 härliga ungdomar uppe i kyrkhult med friidrotts träning. Allt vi gör nu är ju utmanande, bara distansmöten, bara möten utomhus, corona säker träning och avhållsamhet från att träffa andra generellt. Jag har ställt in alla kommande fysiska möten, inga främmande människor på kontoret, inga praktikanter eller besökare. Jag klagar inte, jag tycker vi har det väldigt fritt, kanske för fritt för samhällets bästa. Om vi vill fira en någorlunda normal jul om bara 1 ½ månad så borde vi ha hårdare restriktioner nu. Håll i och håll ut. 


Kommentarer

Populära inlägg