Då var vi igång 2022!

Vaknade igår med lite smått träningsvärk och tungt huvud kl 7! Jag kunde verkligen inte sova igår, tankarna for runt upp och ner och fram och tillbaka, jag har ingen aning om när jag verkligen somnade. Jag behöver 8h sömn för att jag ska fungera optimalt och det har jag då inte fått, det vet jag! Vi har varit bortskämda med sovmorgon i nästan en veckan, nu gäller det att vända tillbaka detta. Ungarna är lediga i över en vecka till så de får njuta lite till, utom Zeke då, han ska på fritids några dagar då jobb väntar för oss. Idag var det upp kl 06:30, och jisses så segt det var, speciellt när miniman (Zeke) envisas med att inte kunna sova själv på natten och jag ska klämma ner mig i hans våningssäng, jag får visst plats i den, men madrassen hade behövt vara x antal cm tjockare för att jag inte skulle känna ribborna genom den. Men upp skulle jag för Älmhult stod på agendan (är här as we speak!) 

Jag har längtat efter att jobba, jag gillar mitt jobb där det händer saker hela tiden och jag är övertygad att 2022 kommer bli helt crazzy ur flera aspekter! 

Jag har börjat träna så smått efter 2½ ofrivillig vila, jag försöker ta det lugnt och inte ha något pulshöjande ännu, gick sådär på gymmet i söndags! Det är svårt att träna utan att bli andfådd, men jag märkte så fort jag fick upp pulsen rejält så var det lite otäckt, kändes som jag skulle svimma. igår fick det bli en lång promenad med Loke ink 100 utfall. idag siktar jag på gymmet igen, jag känner för lite ben träning. 


  

Kommentarer

Populära inlägg