Showroom and shops!!

Rubriken låter lockande eller hur ? Idag har jag varit i två showrooms och en affär, kollat på nya produkter, klämt o könnt på klassiska varor, Provat kläder, fått en helt ny katalog i min hand, direkt från tryckeriet- ni vet doften! Och allt detta på arbetstid! What tänker du nu, vilken lyx och flärd den dör Ida slänger sig med nuförtiden. Mmmmm det skulle nog många tycka och missförstå mig inte jag uppskattar detta enormt mycket och har lärt mig massor, men det är inte Tiffany eller Guess jag besökt,  delar av dagen har spenderats på ABU i Svängsta. 

Mmm jo detta spöt är definitivt bättre än detta! Jag tycket dessa enhands Greys verkar mycket lättare än det jag håller på att lära mig , tvåhands Hardy, men jag gör som jag blir tillsagd och hoppas att jag ska få känna äkta fiskelycka innan 2018 är över 

Längtar till dagen då jag på riktigt kan stå och Ha en egen åsikt om produkterna !  Jag har lärt mig mycke idag, jag har främst träffat enormt trevliga människor och det berikar mitt liv oerhört. 

Kommentarer

Populära inlägg