Kokkaffe 

Idag är jag extra tacksam för min familj, min fina stjärnfamilj! Vet ni hur mycket vissa familjer får kämpa, hur de hade uppskattat att ha de bekymmer som jag och du har, för de vore minimala i jämförelse! Jisses vilka livsöden det finns. I kväll har jag bokstavligen talat tappat hakan, jag trodde jag skulle få kväll med erfarenhetsutbyte, en kväll med delad föräldrarglädje och tips inför hantera vardagliga situationer men nej jag satt nog mest som en fågelholk. 

Önskar jag lagt 2 h på träning ikväll istället !  

Dessa två hänger gärna med till gymmet, nu vill de bli friidrottare, fantastiskt tycker jag men jag tror det när jag ser det. Vi har testat innan men då har de inte varit redo och inte känt sig bekväma med att prestera, träna eller tävla. Viking vill kasta spjut och tindra springa häck, detta ska vi testa så fort det blir vår. 

Zeke är en kille som älskar klä ut sig, ha hatt, glasögon, dräkter ect, det tycker jag är roligt, viking har alltid varit tvärtom, gillar inte att spöka ut sig alls, inte Tindra heller (men spexa lite med brorsan går bra) 


Mars är nu här, härligt, längtar efter fågelkvitter o sol. Jag tog ett samtal i solen idag, härligt fick dock snabbt gå in då jag inte hörde ett smack då ån brusar så in i just nu. 


I morgon ska jag elda lite på jobbet och försöka göra kokkaffe, kom å testa om du vågar vet jag! 


Kommentarer

Populära inlägg