C9  - fail 1 ! 

Jag fick för mig att jag skulle köra C9 förra veckan, för er som inte vet är det en låda från Forever som innehåller 9 dagar av deffning, fiber, tabletter, shakes ect, en kickstart, rensa kroppen och naturligtvis en knorr på slutat - man ska gå ner i vikt. I ett svagt ögonblick förra veckan, antagligen kände jag mig lite små plufsig just då, så tänkte jag att ”nu måste något ske” så beställde jag C9. 

Sagt och gjort, startade i fredags, det var trist men inga problem! lördagen kom och fy va trist att inte kunna äta frkost med familjen, grilla korv på jobbet, eller fika med Andreas på Ninas, hungrig var jag men jag stog ut! Gick nog ner 2 kg av att bara tänka på hur jobbigt det var att tänka på allt jag stog över. 

Eftermiddagen bjöd på finbesök Anna, Stefan och Linus på kär besök, och då kändes det inte ok att jag skulle få titta på när de andra hämtade thaimat så där och då bestämde jag mig för att stopps mitt första C9 försök, jisses så gott det var, åt både min option och halva Andreas. 

Att inte lyckas är hemskt , att inte slutföra något jag påbörjat är ett misslyckande - men det är också allt det är, punkt! Så nu går vi vidare. Äter normalt, tränar o är glada! 



Jag måste skärpa mig! Kan absolut inte hålla på och tycka jag själv är tjock, skärpning Ida!!!  jag har två barn som lyssnar o lär på det jag/vi gör (jag tänker främst på de två äldsta nu) de tar in allt och ska inte få  med sig att någon form är att föredra framför någon annan. #Sizelycklig är det som gäller! 


Det vi ska få barnen att med sig är att i allt Främja rörelse, träna för att må bra! Svårare än så behöver det inte vara. 

Kommentarer

Populära inlägg