2 dagars paus!

Fick helt helt oplanerat två dagars paus i tillvaron, Zeke fick feber i söndagsnatt och jag var hemma måndag och även idag (tisdag). Oerhört bra timing faktiskt, hade bara två möten som jag fick omboka, tror de flesta har påsklov då telefonen ringt oerhört lite också. Jag har fått massor gjort här hemma, putsat alla fönster (aldrig skett tidigare!) bakat, rengjort spa-badet, möblerat om ja och det vanliga, tvätt, städ och byta blöja osv,,, låter kanske som en helt vanlig dag för många av er, men för mig var det att vara riktigt ”hushållig” (är det ett ord?)


Idag har Zeke varit allt annat än sjuk, vi har spelat spel, puzzlat, spelat hockey, fotboll, lekt med kattterna, skönt att han ä frisk men jisses vilken energi och fantasi lill killen har, tänk att de har 10-15 likasinnade på förskolan, vilket jobb pedagogerna gör! (Vi säger dagis och fröken, jag gjorde mig till och var politisk korrekt i förra meningen.)

 

I morgon måste jag jobba, jag har väldens vackraste arbetsplats, går inte att klaga på arbetsmiljön här ! 



Kommentarer

Populära inlägg