Zeke då??

Hur har det då gått för Zeke nu när jag börjar jobba? Jo det har gått strålande förutom att han blev sjuk i söndags och fått hoppa över sina första dagar på dagis, så typiskt! Idag har han varit feberfri så om han mår bra ska han på dagis i morgon och jag kan gå på mitt jobbmöte på eftermiddagen, om inte får jag kanske ställa in, svårare är det inte. 

Det är ingen influensa eller så utan tandsprickning som spökar. Zeke håller på att få 3 st tänder i överkäken nu samtidigt, by the way, ska vi inte få tid till tandläkaren vid ett års ålder ? Vi har då inte fått det.

Måste bara få ge min man lite credd, inte för han tog hand om Zeke när jag var borta då jag ser det som en självklarhet men  för att Igår när jag kom hem lite efter10, då möttes jag av ett hav av levande ljus och rödarosor, så fint han hade gjort och verkligen lagt ner energi och omtanke, kännde mig verkligen välkomnad hem. 


Idag blev det en liten fes runda på 3,5 km  och känner att jag måste lägga på några km nu, foten smärtar inte under löpningen alla, däremot är den lite stel efter turen. 






Kommentarer

Populära inlägg