Back to Work

Nu har jag spenderat två dagar i Norge, närmare bestämt i Hamar vilket ligger ca 1h tågresa från oslo. Hamar är en vacker by, jag har ingen aning om vad de gör där eller vad det är känt för trots att detta var min tredje resa hit, men vad jag vet är att vi har ett fint, nyrenoverat hotell här med god mat, sushi i världsklass och ett splirans nytt olerys på G. 


Efter att varit ledig över ett år är jag nu efter dessa två dagar helt slut i huvudet. Det har varit fantastiskt roligt att träffa mina kollegor igen, en del nya ansikten och en del välbekanta. 




I skrivandets stund ska jag vilken minut som helst flyga hem till Sverige, eller ja Köpenhamn för att sen köra till Sverige. 

Jobbstarten är alltså avklarad och det har varit roligt, nyttigt, lärorikt och trevligt. 

Kommentarer

Populära inlägg