Back to the crime scene

Har länge varit sugen på att jogga den rundan jag föll på för en tid sedan, idag var det perfekt jogging väder så efter en visit hos pappa och Karina körde Andreas och Zeke bil hem och jag joggade. Löpruren slutade på 7,5 km vilket inte känndes som några problem alls, skönt att kunna öka lite nu. Också nöjd över att jag faktiskt fick in 3 turer denna veckan. 
I Torsdags blev det halen slingan 2 varv, hade siktet inställt på 3 varv men jag ogillar kraftigt varvbanor så efter andra fick jag nog! 


I fredags satt jag Zeke i joggingvagnen och fick till 5 km innan jag fick avbryta och gå de sista 3 hem, vagnen drog kraftigt åt vänster vilket innebar att jag fick jogga med båda händerna på vagnen och hålla emot, galet jobbigt att jogga utan använda armarna . Tindra var med på rundan på sin cykel, vilket gick galant, hon var inte trött alls. 

Jag är tacksam för vi ger varandra tid att träna, för mig gör det så mycket om jag kan komma iväg på en löptur, blir en lugnare och trevligare människa om jag får ta ut mig fysiskt då och då. 



Kommentarer

Populära inlägg