4 km - omstart

Idag joggade jag en liten 4km runda och det kändes som en riktig omstart då detta var det första steget jag tog på 3 veckor. Foten hade jag i ett nytt vristskydd och jag tänkte "försiktigt" på varje steg jag tog, livrädd för att trampa snett. Nöjd över att vara igång igen, kommer dock ta det väldigt försiktigt ett tag till med enbart småturer på bra underlag. Jag kan inte säga att det inte kändes i foten idag men det smärtade inte, och det är väldigt skönt. Såret på mitt knä kommer bli ett fint ärr som kommer hänga med livet ut, men det gör absolut inget. 

Imorgon blir en spännande dag, första gången vi lämnar på förskolan, alltså just det där lämna momentet, och sätter oss i personalrummet en stund på förskolan. Kommer gå hur bra som helst tror jag, Zeke fixar detta, han har koll på läget. 







Kommentarer

Populära inlägg