Vilodag

Idag mår jag mycket bättre vilket är otroligt skönt, kunde gått åt helt andra hållet också, vilket jag verkligen inte har tid med. Har varit i Karlskrona idag, haft en mycket bra arbetsdag. 

Andreas har både hämtat och lämnat Zeke idag och allt jade gått bra. Han äter, sover och leker. Klart det är en omställning för honom då han är van vid att vara med mig 24 h om dygnet, och när jag kommer hem från jobbet sitter han som ett frimärke på min vänsterhöft. 

Visst är det märkligt det där med att det är naturligare att bära på en höft, för mig vänster, kommer kanske visa sig negativt när jag är äldre och får problem med höft och rygg efter att bärt båda barnen.... 


Och nej - ingen träning idag heller, ska se om jag kan få till ett löppass i morgon, Både vill och känner att jag verkligen behöver det! 

Kommentarer

Populära inlägg