What a day ....

Symboliskt nog tog jag med en hästbajs på bilden, men joggat det har jag! 


Blev en liten 4,5 km runda men efter denna dagen är jag så nöjd med att jag kom ut överhuvudtaget - tack till mamma o pappa för detta, som har avlöst mig hela dagen. Jag har varit på möte, jobbat, varit på möte igen, skulle på läkartid som jag fick gå ifrån innan jag äns kom in, utvecklingssamtal och dubbla studiedagar, jag har kört och kört och stressat så tårarna nästan kom 

Nu har jag landat lite och är som sagt så glad över denna lilla löpturen, nu laddar jag inför en tidig, jättetidig morgon då jag har ett frukostpass, ska bli superskoj, ska göra mitt yttersta för att min frukost värdinna ska bli nöjd med mitt arbete! 
Är du i Karlskrona ska du titta inom tycker jag, kom till Statt o ät frulle vet ja 


Kommentarer

Populära inlägg