Stockholm innan 9 

Upp 04:40, tänker att jag har gott om tid, kör hemifrån 05:10! 

Alltså vad är det med mig och mina resor, jag hann naturligtvis precis med planer i Ronneby, bland de 5 sista ombord, måste skärpa mig där  . Väl framme i Stockholm köpte jag biljett till Arlanda express och när jag kommer ner till perongen så står det att de var inställda,, gaaaa WHY har de inte en skylt om det vid aoutomaten ? Upp igen, vad gör jag nu ? Ta taxi själv in till centrum kändes för avlägset så jag tog bussen. Det strulade när jag skulle köpa biljett men en snäll dam hade köpt en i onödan så jag fick hennes och swishade henne för betalningen. Jag fick den sista platsen på bussen, längst in längst bak i bussen, alltså vad är det med mig och mina ensamresor ? 

Kl 9 ska jag vara på plats, hinner jag ? Ingen aning! 

Kommentarer

Populära inlägg